2013. szeptember 23-24.
Szeptember 23-án hétfőn beszéltem először telefonon Ferivel, aki a sárga 133-ast hirdette az ebay-en. Elmondott minden lényeges dolgot az autóról, és az Autobianchim beszámításában is megegyeztünk, valamint abban is, hogy a Fiat-Seatot (magyarorszag.hu szerint SEAT 133, forgalomból kivonva) levizsgáztatva, forgalomba visszahelyezve adja át, akár már azon a héten.
Másnap csöng a telefon: "levizsgázott az autó, küldtem át képeket".
...majd folytatja: "ha gondolod, ma át is tudom adni".
Húha, ezt hogy fogom megszervezni... a Bianchi kint van Apósomnál, a bérelt kocsibeállóhelyen a Golfom áll. A 133-ast viszont a beállóhelyen szeretném hagyni, hogy könnyebben hozzáférhető legyen, azaz ki kell cserélni a Biát és a Golfot. Azonnal hívom Apósomat, aki az elmúlt tíz évben már hozzászokott a hobbimhoz, sőt rengeteget segít is. Megbeszéljük, hogy este hat után beugrom hozzá a Bianchiért, és beállhatok a helyére a Golffal - csak annyit kér, hogy fél kilencig próbáljak visszaérni, mert van egy krimisorozat, amit mindig meg szokott nézni.
Este hétre beszéljük meg a találkozót Ferivel egy XI. kerületi benzinkútnál. Nem sokkal az egyeztetett időpont előtt jön az sms, hogy most tud csak indulni, a város másik végéből. Közben besötétedik. Lassan félórája sétálok a kúton fel s alá, amikor - közel nem olyan traktorhangon, mint számítottam - befut a 133-as. Gyönyörű!!
Beszélgetünk róla és más autókról egy újabb félórát, próbakör (váltó 1-3-4-es fokozat rendben, kettes borzalmas, de amúgy megy az autó, és már ez is valami), végül a shopban a kútkezelők nagy örömére elintézzük a papírmunkát. Elköszönünk egymástól. Begurulok a bérelt helyre, Öcsém 1981-es évjáratú Zaporozsec 968M-e mellé. (Farmotorossal a farmotoros szomszédságába.)
Mindezek után mondanom sem kell, bőven fél kilenc után értem vissza Apósomhoz a Golffal. Ezúton is köszönöm a türelmét (ami legendás egyébként)...
...és utána még órákig emésztem a hihetetlen élményt: MEGVAN A HŐN ÁHÍTOTT 133-AS!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése